Kär i en ängel.

NISSE har fel!!!!!       Håkan Hellström har en jäkla scennärvaro,inget snack om annat.
Kär i en ängel är för mig en riktig höjdarlåt och i dessa dagar nästan skriven för bara mig,      nåja, OM man byter ut ett par ord eller så ,så är den perfekt.JAG ÄR KÄR I EN ÄNGEL!!!! OCH den änglen är OSKAR!
JA;JA NISSE,jag VET att det inte handlar om en boxer och hans matte,men nästan är gott nog åt mig.
OCH SÅ TILL ÅRETS STÖRSTA ,MEST OVÄNTADE ANNOUNCEMENT.PAMELA HAR SLUTAT RÖKA!!!!!!
Det gårså lätt,jag har lagt en prilla underläppen så här i början,för att lägga det på hyllan senare,för det är INTE gott,speciellt inte när Håkan köpte värsta ,största potionerna.Ser ju helt missbildad ut,så dem får jag använda i ensamhet tills dom är slut.
Nu kan ju mina närmaste kanske uppleva mig som helt underlig,pga.abstinens,men skillnaden blir nog marginell.
Har faktiskt kusligt nog rökt sen jag var tolv år ,och det är hög tid att lägga av.
Känner mig så glad för ALLT just nu.Skitkul att komma tillbaks till coors.fritt och varierande arbete,under ansvar,förståss.Övriga orsker till mitt lätta sinne härör sig från hundarna och barnens värld.my-dog -09  foto:elisabeth.rikkinen

Kommentarer
Postat av: Åsa

Smart att sluta röka när du ändå är i ett tillstånd av eufori med anledning av guld Oskar. Kämpa på och var lika envis som med hundträningen så ska du se att det "går bra". Jag håller tummen!!

2009-01-10 @ 11:31:51
Postat av: maddah

Åh inget gör en gladare än när ens familj är lycklig och frisk.

Och Oj så glad/stolt jag blir när jag får veta att du slutat röka, du vet ju vad jag har för inställning till rökning. Jag håller på dig och hoppas verkligen att du lyckas:)

2009-01-10 @ 17:50:57
Postat av: nisse

har aldrig sagt att han inte kan få igång en publik men sjunga kan han ej han låter som en skatta i de flesta låtar,



hajhaj

2009-01-11 @ 10:39:29
Postat av: nisse

skata skall de va

2009-01-11 @ 10:40:38
Postat av: mamman

ÅSA:JA,jag befinner mig i ett ruggigt ,saligt,och förvirrat lyckorus.Tänkte inte ens på att det skulle vara smart att sluta nu,det kändes bara som om det var dags efter lång övertalning av mig själv.

MADDAH:TACK för att du är du,du ska se detta kommer mossan lyckas med!

NISSE:Man behöver inte KUNNA sjunga,för att fånga en publik=sant.TROR du att mamms skulle lyckas också?

Till er alla:Tack för välbehövligt stöd.Jag trodde jag skulle behöva multum av den varan,men fasiken vad lätt det här går,det är nåt lurt med detta!

2009-01-11 @ 19:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0