its magic.

Musik kan vara underbart magiskt,kan förflytta människor tillbaks itid ,framåt itid.Jag är en sån där människa som kan kallas känslostyrd människa.Jag faller lätt in i  stämningar och känsloladdade ögonblick.Vet egentligen inte om det är nåt fel med det ,men jag tar så lätt åt mig andra människors stämningar och är dom lessna så blir jag garanterat det alldeles strax.Ärt dom lyckliga och glada så blir jag lika lycklig,det kan vara svårt att hänga med i alla känsloyttringar ibland men jag är ganska glad för min "förmåga"ändå.
JUST IDAG är jag så satans glad för jag är svart,jag är glad för alla svarta människors skull.Jag är glad för martin Luther Kings skull,önskar att hanfått uppleva detta innan dom sköt honom(är säker på att han har världens presidentkalajs i himmelen nu).ÄNTLIGEN EN SVART PRESIDENT I USA!!!!
Jag håller på dig OBAMA!
FRÅN nyblivna presidenten till sent 80-tal och en av mina största favoriter i det 10-talet STARSHIP    NOTHING GONA STOP US NOW.

Kommentarer
Postat av: Julia

Du är väl inte svart? Eller har jag missat nåt?

2009-01-20 @ 18:58:42
URL: http://jultis.blogg.se/
Postat av: nisse

hej ville bara säga att de söker park arbetare på kommunen, gå in på deras hem sida och kolla tror de skulle passa dig

2009-01-21 @ 09:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0