GRATTIS MORMORS LILLA ÄLSKLING!

HÄR ÄR TIRA 2 ÅR PÅ PRICKEN,ETT ÅR SEN OCH I KVÄLL HAR VI VARIT OCH GRATTAT LILLA SÖTA TJEJEN I TRÖNNINGE PÅ 3-ÅRSDAGEN. Tira bjöd på  TVÅ OLIKA PAJER MED SALLAD OCH MORMORS BRÖD,BUBBELVATTEN ,KAFFE OCH MINTKLADDKAKA MED GLASS. TACK MAMMA SOFIE OCH PAPPA ROLAND ...allt VAR JÄTTEGOTT. . Tira är en mycket älskvärd och go liten unge men bestämd i sin uppfattning av allt.Men mycket förnuftig och underfundig,blir skitsur om man inte förstår vad hon menar och jättelycklig om hon får spela spel och då helst få vinna,pussla är också väldans roligt för unga fröken Gemrud.Ja ,jag är oerhört lyckligt lottad som fått dessa små barnbarn av Sofie och Roland,jag älskar dom av hela mitt mormorshjärta och i dag på din dag önskar jag dig TIRA att du får ett fantastiskt normalt liv med mycket kul och mindre okul,jag önskar att du får vara en frisk och stark människa,att du ska slippa alltför stora sorger i ditt liv,att du och din familj ska få ha det bra och att ni ska känna lycka och trygghet med varandra,att du och din syster ska bli allra bästa vänner genom hela livet,det är skönt att ha en syster att dela hemlisar med,att du får förmågan att se det stora i det lilla,att du kan uppskatta det viktiga i livet att du alltid kommer att ha känslan och förståelsen för dina medmänniskor,att du kan förlåta och att du kan säga förlåt.Kort sagt Jag önskar dig allt gott som finns väl medveten om att allt du kommer att uppleva inte kommer att vara en dans på rosor men det är inte heller meningen med livet för då kan man inte uppskatta det goda i livet.Försök leva ett sånt liv,så du kan känna dig stolt över dig själv min älskade lilla tös.tiras 2 år dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0