GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA!(nja,INTE riktigt alla)

Igår blev det inte nån tid till bloggens uppdatering,så det fixar jag nu .
Vi  åt gott och länge ihop med vår "adoptivson"Rougher och hans donna,spelade spel"julklappsretro",men just spelandet skötte jag och min gubb nästan själva,man kan väl säga att våra gäster var svårspelade.Pamela drack massa champange vid tolvsnåret och blev ordentligt lurad av döttrarna när jag gottnyttåroch grattisringde vid tolvsnåret.Av det hela blev det ett "partytrick"  vid madde-nisse köksbordet under själva födelsefamiljesamvaron på Danskaste vägen i stan.(julia och madde skrattade och fnös vid mammas inträde genom dörren och sa med stora lyckliga flinet och illa dold skadeglädje att dom hade en "överraskelse "till mig.En fem minuter lång inspelning av samtalet,eller "samtal "var det inte så mycket mest en enda lång skrattsalva,men jag gjorde många glada första dan på året och det får man väl kalla  Att sprida glädje och lycka till sina närmaste ,även om det mest handlade om typ "skadeglädje".Men jag bjuder så gjärna på det.ÄLSKAR ER!
FRÅGAN för dagen r det aktuella ämnet :FINNS DET MÅNGA DÄR UTE SOM HAR BJÖRNTASSAR?
NISSE/MADDE !!!
GOTT NYTT ALLA UTOM DOM LÄGST STÅENDE(imna ögon),pedofiler ,barnmördare,vuxenmördare,djurplågare,misshandlare.

Kommentarer
Postat av: nisse

att vara 54 år å inte kunna torka sig riktigt ....de är inte klokt ;)



mvh nisse

2009-01-02 @ 09:51:38
Postat av: mamsen

Nisse-pojken!Det är inte vi 99% av världsbefolkningen som inte kan ,det är ni som missuppfattat allt mamma sa.Puss på dig.

2009-01-02 @ 12:08:17
Postat av: maddah

NÄ lite skrämmande varför dra handen genom bajsrännan bara för att torka lite kiss, mycket märkligt beteende=)

2009-01-03 @ 16:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0