fyllerier.

Nyvaknad till en fantastiskt vacker morgon/förmiddag kan jag inte annat än glädjas över allt jag fått,saker som gjort mig till den jag är,människor och djur som jag mött och som fastnat i MITT hjärtas inre kammare.Jag vårdar er ömt härinne hos mig,ingen glömd ingen nämnd.Ni VET vem jag menar.En del av er finns inte längre här ,men så länge jag lever och känner så finns ni hos mig.
Nu i dagarna fyller våra barnbarn två av dom varjefall,Melvin fyllde 4 igår och Tira fyller 3 på onsdag.Ikväll ska vi till Melvin och hans familj i falkenberg för att gratta,Håkan skulle vart där igår men han följde med till Gemrudarna för barvaktssittning för föräldrar som skulle på "mord på fästningen".Det är en hel del människor vi är upphov till.Tillsammans har vi sex ungar och med tillbehören blir det sammanlagt 15 personer,men 10 av dom är i rakt nedstigande led våra avkommor,men inte ihop fast på nåt sätt sammanlänkade iockmed att vi lever tillsammans jag och Håkan.
Finns ju hur många familjerealiteter som helst,men tycker vår funkar kanoners.
Småtrollen var urgulliga i gårkväll ,dom fixade frillan på mormor,pusslade,spelade pinguspel,läste böcker,åt Tacos och lördagsgodis,somnade som små sötnosar,Tira vaknade lite innan föräldrarna kom hem ,men sansade sig när mormor sa att ojja har åkt och hämta mmma och när den vetskapen gått in i lilla tira så somnade hon tryggt om igen.
Bjuder er på en underbar liten goding,som kramar om mitt hjärta ivarjefall.VARSÅGODA !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0