boys.

Flachback is nice sometime!
Dessa undervackra boyz från irland på minner mig om en tid när nästan inget var ok.Men en eftermiddag när monica var och gorde sitt veckobesök hos mig och flickorna madde /julia(monica kom varje vecka(nästan)med riktigt kalaskaffebröd)för att förgylla vår vardag,så hade madde förälskat sig i ronan keating och hade en musikvideo (denna)som jag och monica blev helt förhäxade av.Vi gamla kärringar satt och stirrade,lyssnade och nästan dreglade vid åsynen av dessa söta pojkar.Fortfarande tillhör denna låt mina absoluta favoriter.
Varsågoda :No matter what.....BOYZONE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så vackert nästan lika magiska nu som när jag var 18 och musiken var det som höll mig flytande=)



Massa krams

2009-01-19 @ 21:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0