bentrött.

Har arbetat ihop med min Håkan idag,konsum i Tvååker behövde hjälp med inventeringen och jag var glad för att få jobba lite.(8 timmar stående,krypande och räknande otaliga varor(så många saker av allt möjligt) så är jag lite mör i hasorna nu,håkan är fortfarande kvar och jag och min goa hund sitter snart framför tv.n eller snarare sover där.
Jag tyer verkligen att helgerna får vara över nu,vet ju för tusan inte vad dt är för dag längre,nej tacka vet jag vardagslunken som är trygg och full av rutiner ,vilket gör att det går lätt att hitta en rytm som passar varocken.
Läste i blaskan att en hel massa ammande mammor gör uppror mot facebooks förbud att visa booppisarna på just facebook?............MEN varför?  Ska man lägga ut en del av sina intimaste kroppsdelar inför allas ögon?Räcker det inte att ha dom bilderna i familjealbumet?...........................Jag minns med fasa när man var hemma hos nån nybliven mamma och pappa (ja,när jag själv hade småbarn) och dom skulle visa videofilm från förlossningen???????
Jag bara mena .....VEM FAN VILL SE DET ,?och et som förvånde mig mest var ...Varför vill man visa det?.Jag skulle i min vildaste fantasi aldrig visa bilder eller filmer från mitt underliv ...Inte vid förlössning OCH inta annars heller!
Undrar bara VARFÖR är dom så UPPRÖRDA? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0