Vårprojekt.

Jag har ett projekt som skall ros i hamn i vår,Nytt badrum tänkte jag mig och som ett brev på posten låg det en bilaga med HN i dag.Den var från IKEA men badrumshyheter och jag tände till på alla lediga cylindrar.Skitfina kommoder,(vilket namn!)Här ska sparas för att förverkliga den drömmen.Jag tycker INTE om mitt badrum!Är det nån som har bästaste förslaget så välkommna att delge mig ideen.Jag har naturligtvis lite egna ideer om hur det ska bli,men är öppen för förslag av allehanda sorter.
OOKIDOOK,ni får håkans abborre här!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskar jag fick smaka på den fisken....! (Även om inget kan slå Rödingen från mina fjäll i Härjedalen.....Mmmmmm.......)



Ha det gott!



Kattis och vita Hilda

2009-02-13 @ 17:34:44
Postat av: pamela

Kattis:Har inte ätit ännu på fisken,men snart.Vem är Hilda?

2009-02-15 @ 08:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0