Våren ÄR här tralalalllalllala!

Visst ser det ut som en skön vårdag,men det var förra söndan och DEN var allt annat än vårvarm.MEN...............JAG HAR HITTAT EN(1) SNÖDROPPE I MITT LAND!!!!!!!!!!!!Och DET är ett vårtecken jag litar på!
Håkan har som vanligt fiskat i denna sjön ovan och jag och Oskar som vanligt kört dit och tänt grillen ,käkat och gått i skogen denna dag,för jag var faktiskt lite bakis idag efter vår spelkväll med ingrid och magnus i går.Ja,inte så farligt bakis ,men en envis huvudvärk som inte ville ge med sig innan nu i kväll efter ett antal treo och vila i soffhörnan.SÅ NU ÄR JAG FIT FOR FIGHT igen!!!!!!!!Vi blev gåsägare i gårkväll,Ingrid hade med sig den gås jag i ett svagt ögonblick lovade ta hand om förra sommaren och nu var det då dags för den att flytta hit.Den bor med hönorna så länge,får se vad vi hittar på för bostad till den.Den heter NILS (och nu ska inte Larsson ta åt sig,för det är HOLGERSSON som jag tänkte på).
Nu ska jag slumra till ännu en Gammal BECK-film,Håkan har redan träffat John

Kommentarer
Postat av: Åsa

Härligt med första vårdroppen. Jag ser fram emot våren. Härligt! Det känns som om vinter kommer att vara för evigt.

2009-02-09 @ 07:33:12
Postat av: ullpäls

du skojar mig aprillo? snödroppe? shit. jahaja. jo. det går ju åt det hållet!

2009-02-10 @ 01:09:06
Postat av: morsan

ÅSA: NEJ,vintern tar snart slutoch då ska ni få se på vårlydiga boxare.

Ullnos:Nema aprillo!!Sant som amen i kyrkan och nosen på katten.

2009-02-12 @ 16:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0