PHU !

Nu har den JÄRNHAND som hållt om mitt hjärta släppt taget .Jag andas ut,och sanerar huset från BIA-bäddar.
Igår fick jag åka med min bästa vän till Veterinären för att han (oskar) behagat tugga i sig en ansenligt stor bit av sin säng.INTE att rekomendera,skummgummi som den innehåller sätter sig LÄTT i tarmarna och proppar igen hela systemet.Han fick kontrastvätska och parafinolja och ny tid i dag ,skulle röntgas vid tre-tiden OM han INTE Bajat.MEN Miraklet vi väntat på skedde vid 9-tiden hos Kristina (dagis) och alltså FUNGERADE det igen.HOPPAS,HOPPAS att det inte finns mera gummi i han,men det gör det säkert inte.PHU!!............Det är så jobbigt när djuren må dåligt,dom kan ju inte tala om vad som är fel,men dom är ganska duktiga på att förmedla sina önskemål ändå,bara man kan läsa av dom.

Att det finns SÅ många killar i vårt land som är SÅ korkade hade jag ingen aning om !Jag tänker CG nu.Trodde eller hoppades väl att killar vill ha lite mer än så och framförallt hade mer än så i skallen ,men jag hade fel.
Stekt falukorv och stuvade makaroner hade jag tänkt bjuda min Håkan till kvällen,sen tänkte jag mig koma i soffan för dagen idag har jag varit tröttare än vad som helst trots att jag sov som grisen i natt.
Ska försöka hålla mig vaken till "halvåtta hos mig" och" antikrundan",mycket underhållande i mitt tycke.Men sover nog då!
NATTÍ !

Kommentarer
Postat av: Lillpäls

Skönt att allt fungerar som det ska igen=)



Är det inte LR du menar?



Får man komma och ätas imorgon? Pepperrotssås hade suttit fint ;)



Krams

2009-02-26 @ 17:02:59
URL: http://jultis.blogg.se/
Postat av: mumma

JULIA:Jo,det var visst LR jag menade ,men i mina ögon så är alla dom där b likasamma.Kom,kom till middagsbordet,får se vad som det blir,kanske en pepparrot.

2009-02-26 @ 17:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0