Hjälp!

Måndagen avklarad ,nu ska bara natten klaras av också...............Har så dj...la svårt för att somna OCH det ÄR inte ens fullmåne nu.Inatt sov jag möjligen 4 timmar och dagen blir GANSKA så seg då.En som inte lider av sömnproblem är min Håkan,inte många minuter han håller dom blåa öppna efter att han hamnat på rygg i storsoffan.Men så jobbar han också elva timmar om dagen.BARA HAN KUNDE LÅTA BLI ATT SNARKA................................DET är jobbigt att lyssna på och svårt att höra vad som sägs på TV.n,Jag försöker ta det stoiskt och tänker på hur BRA han är när han är vaken.

HJÄLP!! Jag har anmält mig och Oskar till en lydnadskurs på boxerklubben vlo (Alleby,Göteborg)för Benny Steen,ska bli riktigt roligt MEN jag lir ju alltid så nervig när jag ska behöva visa vad vi kan (eller inte kan)Men så nyttigt för min norsciga(ja ni vet vad jag menar)jycke.DET HÄR BLIR NOG BRA!
Tänkt höra med Lena Svanström som ju bor i Torslanda ,där Alleby ligger om jag får natta över där annars har jag ju Britt(och Ove,men Ove är ju inte med britt längre),Så kunde vi sitta och surpla lite vin och snacka gamla goa minnen på lördagskvällen.Kursen är från Lördag Till Söndag den 14-15 Mars.

Lilla Julia vad stolt jag är för att du alltid får så bra betyg på dina prov.GRATTIS MIN LILLPÄLS!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0