Dom små gyllene stunderna!

Syns det vems hund som är vems?LEDIG,vad skönt att få vara det nu när man åter är på gång i arbetslivet.Man får inte vara dum heller,så jag möblerade om i mitt schema så jag kan vara ledig en heldag mitt i veckan och bara göra det roligast som finns.....Träna med tjejerna,både spår,blodspår och lydnadsdelen samt fika och snacka hund i Ingrids trivsamma kök.Var hos Ingrid vid 9-tiden ,maria och rosso kom också ,vi jag och maria la peronspår åt varann och ingrid la blodspår åt viktor.Nöjda och glada åkte vi till ingrid och fikade i väntan på att maria skulle komma och valla med ingrid.Jag och oskar har nu ätit middag med varandra och ska städa(nödens tvunget)medans husse fiskar i vanlig ordning.
Nu tycker jag att jag ordnat mina arbetstider perfekt.För att istället jobba varje dag lite kortare så la jag om det så fyra dagar jobbar jag till 2-3 tiden istället.
Oskar fick ett aktivitetspel som jag köpt,men ej betalt än av maria(lite taskigt maria mot rosso,han fick ju det i julklapp fast han aldrig fått öppna det)Skitakul ,tyckte oskar fatta direktly att man ska putta bort träklossarna så finns det godisar under dom..MIN SMARTA VOVVE!! MEN när gottiset var slut,så började han gnaga på själva plattan,så det där får stå på bordet mellan aktiviteterna.

Kommentarer
Postat av: Åsa

"Räkna de lyckliga stunderna blott" Det är ju så det ska vara. blir liksom lite lättare då. Eller hur? Men de kan ju killarna bara de själva vill, och det kanske är kruxet...

2009-02-05 @ 07:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0