Spännande!

Kul att se om det inklippet funkade,har ju gått nån vecka sen jag gjorde det sist och gammelhjärnan tappar så fort infot hon fått.Men om så är denna låten skitfin i mina öron.

Nu är jag hemkommen från stadsstressen,orkar inte riktigt med stressade människor som har ett uppenbart tunnelseende,dom bara stegar fram som zombier,och idag var det ovanligt många zombier i stan.Gjorde mina uppdrag,köpte lite till mig ,till maddah,till julle,till oss,sen åkte jag till mammas grav och la röda tulpaner och tände ljus för henne och mina morföräldrar. Det känns så sorgligt att veta att man aldrig mera får prata krama eller bara vara med dom.Men så är det ju.Sist jag var där så var ljuset jag satte i lyktan lite för stort och det VAR inte bra för det hade nog skett en liten eldsvåda  i lykta och häcken bakom ,DET VAR SIG INTE LIKT.MEN jag tror att mamma låg där och myste ,hon var så full i sjutton så det var kanske hon som fixat till den lilla branden.Iallafall så var häcken död presis bakom lyktan.
Efter det reste jag och Oskar till Vare och till Zunes grav för att sätta eller lägga lite röda tulpaner vid hans gravsten,det är konstigt ,jag saknar honom så oerhört än.Men varje gång jag åker därifrån så säger jag till Zune    -Hoppa nu in i bilen så åker vi hem ,och så öppnar jag bildörren där bak   presis som förr i världen.Och jag vill tro att han följer med varje gång,men om han gör det så är han ju redan här,eller?MÄRKLIGT.

Kommentarer
Postat av: maddah

Tack så jätte mycket älskade mamsen, du vet att du inte hade behövt lägga din lön på mig. kakan var jätte god, halsbandet oc htulpanerna jättefina.

Tack för att du lärt mig att älska.

Kram

2009-02-14 @ 23:25:19
Postat av: mamman

Maddah:Jag får ut lite mer i kuvertet än vad dom småkärlekssakerna kostade,min älskade,älskade unge.

2009-02-15 @ 08:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0