Pömsigpömsig.

Nu är klockan  01:16 och våra gäster har åkt hem till sig(jag har dock fått hicka). Ikväll var Ingrid och Magnus här och åt,spelade retro och inmundigade sig en och annan öl,vi har haft det RIKTIGT trevligt och mysigt ,men nu är jag trötter och min fina gubbe har nog somnat på toa ,så som det brukar bli när han har druckit lite för många öl.Jag är riktigt glad för att Ingrid är min kompis och för att hon peppar mig när dysterheten lägger beslag på mig,hon är så jäkla klarsynt när det gäller hunddressyr och har värdens bästa språk(som vi alla förstår),hon förmedlar så mycket av sin egen erfarenhet så man kan skatta sig lycklig för att man har henne som guru

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kan hon kanske klona sig själv och låta klonIngrid flytta til Fagersta för här behöver vi också caoching och klarsynthet? Kram Åsa

2009-02-08 @ 10:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0