nånting rör vid mitt inre........

SOM jag älskade dessa killar när jag var typ 16-17 år,den kärleken finns kvar i mig än.Kollade på youtube nyss och blir uppriktigt lite lessen (eller rörd) av all nostalgi som rör upp mitt inre en smula,blir också lite sorgsen av att både Maurice och Andy Gibb är borta,båda i hjärtattacker......Det är sorgligt att vi alla ska dö.....
Nog om döden!!!
Ledig lördag och VET inte vad jag ska hitt på.Håkan fiskar som vanligt och jag har inte lust att göra nåt alls.Är kanske i en liten svacka just  i nu.Sover skitdåligt ,som bäst 4 timmar/natt och det kan ju var och en förstå att i längden blir detta inte bra.VÅRDEPP???? Kan det vara det ? Isåfall är det ju gott nog,för med vårdepp kommer nog våren också.

Jag vet  att många gläds åt den fallande snön och ljuset nen för med sig ,MEN det är så KALLT och jag som aldrig brukar frysa  gör det nu    VARJE DAG!!!!!!!!
Jag tar mig själv i kragen nu och hämtar symaskinen för att sy in Oskars täcke ,som jag lyckades köpa mutiförstort,tänkte väl knappast alls vid köpet ,mer än på att det gamla satt lite för tajt om Oskars kraftiga bringa och bog........SÅ alltså köpte jag ett rejält (det vill jag lova) stort täcke ,så han inte fryser när vi tränar.DET ÄR JÄTTE-JÄTTESTORT!!!.Likasamma köpte jag en ny länk(strypkoppel)...HUR STORT VAR DET DÅ???????Vad tusan tänker jag med?
Lyssna på Beegees "GOT TO GET A MESSAGE TO YOU"    OCH kolla in frisyren,den skojar man inte bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0