Längtan.

Ett fantastiskt fin och kristallklart kall vinterdag till trots,så är min längtan efter vår och allt det fina den för med sig in i MITT liv nästan plågsamt lågt borta.ELLER är den inte det?Dom säger att hela februari skall vara kall och so far har dom ju haft rätt.DOM=vädergubbar och gummor.JAG VILL HA VÅR NU!!!!! NU!!!! NU!!!!!!
Husse-Håkan är och fiskar i vanlig ordning och jälv är jag i valet och kvalet hur jag skall spendera denna vackra dag,INTE blir det innomhus iallafall.Under tiden jag funderar ut bästa planen för dagen ,så provar jag lite kläder,kläder som hängt oanvända ett slag(under pamsans tjocktid)och som nu passar ägarinnans kropp igen.Det är ju ganska så kul sysselsättning om man tänker på hur okul det är att hänga undan dom längst in i garderoben för att passformen ändrats på modellen.Men nu är det gjort och hunden springer runt och tjatar om att få göra nåt kul.NU!!
Och så skall det bli om en stund.Igår var sahara hotnight eller terri jacks eller helt enkelt sara här och åt räkor med papps och mig,tittade på shlagereländet och min låt var releeseflickornas men dom gick ju inte vidare.Mummsmåns är inte min kopp te precis.
AVSLUTAR MED EN UPPREPNING  .................KOM VÅREN NU!!!!!!!!!   

Kommentarer
Postat av: ullrika

sån här vinter som vi har nu är väl ändå okej? men jo, vår är najs. kanske det najsaste? så den är välkommen för mig också!

2009-02-15 @ 22:11:25
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0