Gamla goa soul-låtar,Najs!

Jag hade en period i mitt liv som jag bara älskade Motownlåtar och den perioden har jag uppfriskat nu.DET är skönt att bara låta sig vaggas med i den innerligt sköna stämningen av en gammal go soullåt.Blunda och njut av Dorothy Moore,nä ni behöver inte blunda .....hon är söt tjejen,och sjunger som en gudinna.
Jag tycker dagens behållning ändå är att Japans ekonomiminister har avgått.Men inte för att han var full under ett framträdande i TV.NEJDÅ han var allergisk mot hostmedicin......Ja,vem är inte det??????Ganska kul,med tanke på att japanerna INTE tål sprit överhufudtaget,då det fattas en viktig beståndsdel i deras arvsmassa,JAMEN då ska man INTE dricka offentligt och framså som ett fån heller.Hoppas dom hittar en ny ...SNABBT,DET lär dom behöva,då dom står framför värsta ekonomiska krisen på månget år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0