Fästeparet.

Meningen var att fånga dessa två yrväder på en och samma bild som solnedgången för att visa hur romantiken blommar mellan Oskar och Elsa,MEN se det gick inte ,då det var fullt ös.....medvetslös,nästan hela tiden.Men det här blir ju "nästan" samma sak.
Jag var en sväng till Falkenberg och tränade lite på appellplanen stärkt av att det gick så jäkla bra igår så jag ville kolla om det möjligen satt kvar efter natten   OCH det gjorde det.JIPPIIIEEE!!!!!
Sen åkte jag till Södra näs och mötte Agneta och Elsa där ,vi gick på en öde strand och hundarna fick rusa omkring precis hur dom ville.SKÖNT!
Strax kommer Bien,Frida,Madde ,Nisse och tryffelOzzy för att äta middag med oss.Håkan står för tillagningen i dag och han bjuder på glazade rev med pot och sås och grönsaker förståss.Han och bien har fiskat idag och dom fick jättefina abborrar,så nu har jag snart till en riktig abborrmiddag.

Kommentarer
Postat av: maddah

Tack så mycket ättegott var det.

Kram

2009-02-11 @ 21:10:31
Postat av: ullrika

sicka snyggingar! grym fotograf såklart :)

2009-02-11 @ 23:50:20
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: morsan

MADDAH: Håkan är en fena vid spisen,och ni är söta som kommer till gammlapälsmor.

ULLISAR:Sure baby they are bjotifål.

2009-02-12 @ 16:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0