att lyckas med allt(eller inte)

Snön som föll inatt,orsakade tillsammans med att tanken var tom (och tankning innebär här i ödemarken att man får ta sig till Tvååker som en nätt liten omväg på väg till oskar-dagiset)att jag var typ kvarten försenad till jobbet,inte för att nån överhuvudtaget har koll på när jag kommer,men för min egen skull så vill jag vara itid.Dags för tvättstugestädning och det tror väl pelle att ALLA tanter var uppe med tuppen och virrade omkring när jag moppade hit och dit,spring,spring av små och stora tantfötter överallt.När jag var klar där stack jag och köpte en korv på shell,som jag tappade i knät med senapen neråt förståss!Sen till Stegerud för veckostädningen,men väl där så sa frun i vekstan att hon skulle ha folk i kväll och jag ÄR ganska snäll,så jag sa att jag kan byta verkstadsstädningen i dag mot hemstädningen i morgon ,sagt och gjort .....Fick med mig koden till larmet och som jag ser det vilseledande uppgifter,vilket resulterade i att jag naturligtvis satte i gång fanskapet OCH det funkade ska jag säga,HERRE GUD ,vilket liv!!!Jag satte mig på trappan och väntade på att det skulle lugna ner sig och det gjorde det.Det började prata med mig och ni som känner mig ,vet vad jag tycker om pratande maskiner!!!!!Dessutom hörde jag inte vad metallröstern sa,men tror nog att om jag hört så hade inte hela alltet upprepat sig igen.JA, LARMET GICK EN GÅNG TILL!!!Sen ÄNTLIGEN ringde min telefon och husägaren sa hur jag skulle göraPHU!!!!Nu har jag äntligen kommit in helskinnad,jag lyckades snubbla över mina egna ben när jag gick min trädgårdsgång fram till huset OCH gissa ve som överföll mig och säkert tyckte att "kom igen matte ,vilken kul lek är detta?"OM JAG SKULLE RAMLA OCH BRYTA MIN STARKA BENSTOMME UTOMHUS NÅN GÅNG NÄR OSKAR FINNS MED SÅ KOMMER JAG ÄVEN ATT BLI HOPPAD OCH TRAMPAD HALVT IHJÄL AV EN HYSTERISKT LYCKLIG BOXERKILLE:
Dessutom ska tilläggas att jag är ganska så oroad över att ha haft tandvärk från och till i fyra dar nu.Jag är så rädd för tandläkaren(fast att jag är jättevuxen,skyller det helt och hållet på idiot-tandläkaren på Rosenfreds-skolan)och det är så svindyrt också.

Kommentarer
Postat av: mellanpäls

Oj oj sikken pissig dag du haft. hoppas det blir bättre i morgon.



PUss puss

2009-02-05 @ 21:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0