Alla mina hjärtan.

TILL ALLA MINA HJÄRTEVÄNNER!JAG ÄLSKAR ER!
NI ÄR DET ALLA DAGAR OM ÅRET,INTE BEHÖVS DET EN SPECIELL DAG TILL DET.MEN ÄNDÅ ÄR DET BRA ATT FÅ EN SPARK I HÄCKEN OCH TALA OM DET FÖR DOM MAN ÄLSKAR OCH BRYR SIG OM.OCH DÅ ÄR DET BRA ATT EN SÅN DAG FINNS.
IÖVRIGT KAN JAG TYCKA ATT DEN DAGEN VERKAR VARA FÖR MYCKET TILL GAGN ÅT KOMMERSIELLA KRAFTER.MEN ,LÅT DET GÅ DÅ.VI HAR JU ETT EGET VAL,ELLER?
Veckan som gått har varit helt Ok.med glädjetoppen.....Oskar funkade i lydnaden igen!
Var en sväng till Gemrudska barnen och deras mamma i går efter jiobbet,för en liten hjärtepresent till dom.LITE udda,men uppskattad av mest Tira(pruttkudde ,thats something fun)+ litet spel och tulipanabukett åt mor i huset.
Tira undrade var Håkan var.-han jobbar.....-aha,det gör pappa med.  -var då?-inghals!    -jaha,vad gör han där?   -han lagar mat! Där ser man ,inte visste jag det!
LILLA TIRATROLL!
Lillpäls var och käkade med oss på kvällen,och tittade på "På spåret" och "Lets dance".Måste säga att jag är väldigt imponerad av Morgan Alling,från att ha tyckt han vara en konstig svettig figur med evigt stånd i "hjälp" så bara älskar jag honom nu,vilken kille!
Nu hoppas jag in i duschen och moppar av mig,för att sen åka till Varberget och shoppa(lönen har trillat in på kontot).Nejdå jag ska bara försöka hitta nåt fint till lill/mellanpälsar och gagna köpmännen i vår stad efter eget val.

Kommentarer
Postat av: ullrika

han är bamsecool Alling. kör en egen stil. det funkar nästan alltid i längden.

2009-02-15 @ 22:15:05
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0