Hur ska det gå?

Som tiden rinner iväg och så mycket tid jag tillbringar på Facebook nu.
Här kommer iallfall en uppdatering.
Första semesterdagen har precis övergått i kväll,Imorgon bär det av till Vårgårda för mig och Oskar ....Just det Håkan går inte att få med sig inte,men jag kommer att sakna honom varje minut.
Det är Boxer-SM och jag har varit dum nog att anmäla mig till tvåan(debut) ,för jag tror inte att momenten sitter så stadigt än......Men vi går in för att ha RIKTIGT ROLIGT inne på plan så får vi ta vinsterna senare i år ....eller nästa år .
En massa underbara boxermänniskor kommer att finnas där och jag och Therese och våra hundar ska bo i hennes husvagn.Sen är det grill och vin eller öl på kvällarna utom Lördag då kamratfesten äger rum (förbeställd middag) och prisutdelning till alla duktiga ekipage.Therese och jag ska jobba lite också.Vi ska vara spårmottagare och stå i kaffeterian nån gång under helgen.Fasen vad kul det ska bli.
Jag har skrivit listor,anstängt mig till det yttersta för att INTE glömma nåt,om jag lyckats, det återstår att se.
I lördags hade vi ju kräftkalajs för massa trevligt och älskat folk.En alldeles ny bekantskap vågade sig också hit......Det var en trevlig bekantskap,ganska lik min "lilla" dotter.Som sagt nu kanske man kan få se dom på helt vanlig middag på Furulund,Han klarade ju pärsen galantus.
Har bar jobbat 2 dagar i denna vecka och mer blir det inte.Nästa börjar jag på Torsdag ,två dagar  i den veckan sen ska vi till mysigaste gamla vännerna Annika och Kjell i Källsjö på sommarfest med övernattning.Ska bli så mysigt.

Finns bara en sak som oroar mig ganska mycket med lägervistelsen.....Idag på morgonen eller det började redan igår och jag har haft så jävla ont när jag kissar eller det kommer inget utan gör så innifinaliskt ONT i HELA kroppen från  armarna och ner i vaderna och hela vägen därimellan svider det och bränner som från tusen nålar.
Var hos läkaren i morse innan jag blev tokig av detta.Fick pennicillin  men det var bara det att min mage inte tycker om dom utan nu är det hårda bud i mellerud OM jag ska hinna på muggen eller inte.
Det jag undrar över är :Hur ska jag hinna på toa på lägret?dom finns ju på cykelavstånd......inte tryggt!MIN JULIA har fyllt år också ,min snälla goa vackra lilla gumma har blivit 23 år nu. Älskar dig ungen min.

Kommentarer
Postat av: maddah

VA.... är bilden ett montage, hon har ju en cigg i handen????

2009-08-12 @ 23:13:04
Postat av: Anonym

Nej,inte monterad cigg,så då rökar hon väl.Eller så skojar hon med oss.

2009-08-12 @ 23:15:21
Postat av: maddah

Tror hon skojjar

2009-08-13 @ 12:26:07
Postat av: Judas

Ja, just det, det är en skojjcigg=)

2009-08-13 @ 19:33:57
URL: http://jultis.blogg.se/
Postat av: ullisar

jag undrar som maddah!!?

2009-08-19 @ 01:12:35
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0