NEJ!Vill inte det!

Min ursega gamla dator hade jag tänkt pimpa upp med ett föryngringsprogram som man laddade ner och betalade för.  MEN...............Det går ju inte att göra den där kuren på den,för den strejkar .....TOTALT......
SLOW-PCfighter heter programmet som jag hoppades på.   NU HAR JAG SLUTAT HOPPAS!

Jobbat och svettats i denna subtropiskt fuktiga luften som omringar mig.....nästan dagligen.  Vill ha lite klarare luft så man kan andas.

Var med Gittan och tittade på ett nytt arbetsuppdrag idag. Vill inte,vill inte,vill inte städa hos min gynekolog....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEJ!!!!
Försöker komma ur det är med olika små förslag till gittan ,MEN det är ju bara mig hon kan sätta på såna hemstädningar "säger hon"! Va ..vem vill arbeta för sin sån där gubbe? Byta läkare kan ju vara ett förslag som blir tvunget att genomföra.

Nu börjar det dra ihop sig till kräftskiva för  alla barnen och syskonen,kräftorna är fixade  TJUGOSEX kilo ska kokas på fredag,skulle kanske varit lättare att ordna kalajs OM man inte skulle vara barnvakt hela dagen och natten fredag-lördag,men lovat är lovat och det är härligt att ha dom här ,men dom är livliga     minst sagt.....Fast massa "hjälp" lär vi ju få och på kvällen så kommer ju mamman och pappan samt alla andra tjugotre eller hur många det nu var vid sista räkningen andra för en urtrevlig kräftkväll och INGEN ska behöva gå hungrig hem.

Kommentarer
Postat av: ullisar

tjugosex kilo!!? jeez. det är mååånga kräftor det! eller är det såna där små svarta? inte dom goa oranga?



önskar görnajs kalajs i vilket fall!

2009-08-04 @ 00:00:31
URL: http://ullrika.se
Postat av: nisse

köp en ny dator, dina döttrar jobbar med sånt bös , de kan säjkert fixa nått, tyvärr missar jag kräftorna, de får bli annan gång. men ni får ha det så bra

2009-08-04 @ 22:30:28
Postat av: agneta

pratar vi postrånare?

2009-08-06 @ 22:23:39
Postat av: pamela

Oranga blir det på faten ULLISAR!

Ny dator önskas i födelsedagspresent från Nissens flickvän och hennes systrar,Nissen kan vara med på den så slipper han funderera på vad svärmor vill ha mer för fint.

POSTRÅNARE???????

2009-08-06 @ 22:29:21
Postat av: nisse

pamsan kan köppa en sådan själv tycker nisse, om nisse får bygga en hundgård till sin svärmor så kan hon spara in på dagis hyra.

2009-08-07 @ 16:00:49
Postat av: agneta

Tror vi får ta det på tu man hand Pamela:) Klart du ska ha en ny dator, alla boxrar har hundgårdsallergi!!

2009-08-07 @ 20:26:09
Postat av: nisse

Jo det brukar ju låta så bland dessa självintalande djur ägare ;)

Ha de skoj i kväll

2009-08-08 @ 10:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0