Grattis Roland(Ragge),och Johanna(någon dag försent)

Den här grabben ,min svärson ,Sofies älskade,mina barnbarns pappa och en alldeles underbar människa helt enkelt fyller sina modiga 41 år i dag.GRATTIS säger jag din bästaste svärmor........hahahhaha....
Jag kommmer kl 2 ,men Håkan åker till JOHANNA i Falkenberg istället för hon fyllde i veckan som gick.Man ser kanske inte så mycket av henne här men man ser lilla magen som skall bli en baby till vintern.GRATTIS JOHANNA!

Nu ska jag åka in till falkenberg för att stå i serveringen på bruks-SM ett par timmar sen blir det kaljsande i trönninge och efer det räkfrossa med mina älskade här hemma opå Furulund. Ny inköpta svampkorgar skall ut med mig i skogen imorgon så får vi se om dom var bra eller inte EFTER det!
HA DET GOTT I HELGEN;för det ska jag ha......mors!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0