Förstår inte frågan!

Idag var det sista dagen av min minisemester och allvarligt talat så försvann den så jäkla fort,fast att jag raglade upp i ottan med visioner om att hinna JÄTTE-MYCKET under dagen.
Vi jag och Oskar tog en lång skön frukost och unnade oss att ha det riktigt slappt och mysigt .Håkan åkte till Skärsjön för att fiska och fick senare en gädda på 8 kilo,medan vi ägnade oss åt björnbärsplockning USCHHHH vad dom sticks dom där björnbärstaggarna........Vi plockade ihop sådär 5 liter iallafall,sen rensade vi svamp och DET tog tid!
Vi hann med att träna lite ruta,ställande och apport,gick ganska hyfsat om vi får säga det själv och det får vi ju eller hur.
Fick ett mejl som gör mig lite irriterad och undrande .....Har jag låtit som om jag inte vill ha min hund kvar? Har jag låtit som om jag ångrar att jag köpte honom?                            NEJ! Det hoppas jag att ingen har uppfattat så ,för jag ÄLSKAR min OSKAR över allt och mycket.Därmed är den diskutionen över här och nu .Jag skulle ALDRIG vilja vara utan honom ,han ger så mycket glädje och så många skratt till mitt liv så jag förstår inte frågan alls faktiskt.
OSKAR ÄR OCH FÖRBLIR MIN TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Judas

Dom som undrar har tydligen ingen aning om hur mycket du tycker om din hund.. Bry dig inte om dom=) Puss

2009-08-19 @ 20:34:51
URL: http://jultis.blogg.se/
Postat av: maddah

Nä hundstackarn få ju inte ens vara hemma själv på dagarna=)



Puss puss

2009-08-19 @ 23:24:14
Postat av: [email protected]

Lilla hjärtat... det kan väl inte finnas NÅGON i din omgivning som ser hur mycket Oskarboskar betyder för dig..åtminstånde ingen du bryr dig om för de har ju missat DIG totalt. Att han är och förblir din ögonsten och lika kärt som ett av dina barn går bara inte att missa. Upp med hakan tjejen...alla som känner dig VET att oskar är en stor kärlek hos dig... kram på er!!

2009-08-20 @ 07:25:38
Postat av: Karin

Håller med de tre föregående talarna! Den som skickade dig det mailet måste vara totalt tappad bakom en vagn. Alltså ingen att bry sig om eller slösa energi på.

För jag och många fler vet att Oskar betyder otroligt mycket för dig och inte för allt smör i småland skulle du göra dig av med honom!:)

Kram kram

2009-08-21 @ 10:37:35
URL: http://www.nogg.se/fidelhofhanko
Postat av: ullisar

jag fattar inte heller nåt. jag minns att maddah nån gång (av misstag ;) kallade oskar för sin bror! jag menar, hallå??!

2009-08-21 @ 20:56:36
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0