Knalla?

grabbarnas verkPojkarna är nästan klara med soldäcket till pamsan(det fatts ett par bräder,lite utsmyckning och staket för att lugna darrande småbarnsfamiljers oro),sen är den FÄRDIG.sikken tröjaIkvällningen gled Judasen in till grilldofters samvaro,iklädd MIN finaste Bruce-tröja,fortfarande lika fin(inhandlades i ölångors lust en stekande het sommardagskväll på stadion  Stockholm för 21 år sen)fast numera kidnappad av Judis.Men den verkar trivas där så VAR RÄDD OM DEN!
Om jag blir glad och lyckligt varm i hjärtat vid åsynen av henne så blir Oskar skogstokig och en aning påträngande ,men Judasen "kanske" vill ha det så för hon är bara glad som ni ser,hm.Räven sågs för första gången i år,skuttandes och med glada framåttippande öron med blicken fäst åt håll som gåskläderna ligger,hoppfullt önskande att det fans en gås till,men de det finns det inte ,kommer aldrig finnas heller,snoopy babe!

Åter igen blir det en helt fantastisk dag,sol,sol,sol och skönt avkopplande trädgårdspill,skogsvandring med Elsa och Agneta och åttonde grillkvällen på raken ,Undras vad som hamnar på den i kväll?Ett aviserat besök av våran "adoptivson" Roughert och ninochkan samt lilla,lilla Molli(nioveckors minivalp)i eftermiddag ska bli trevligt och "spännande" för Herr O.
Läste HN alldeles i ottan alldeles ensam med morgonsolen i kaffekoppen,fick allra bästa iden,,,,,tror jag.......Det ska bli första och största loppisen i sparbankshallen den 16 maj och man kan hyra bord och sälja vad som,,,,,,,,,,,,,,,,måste snacka med döttrar ,vi kunde ju alla sälja lite överflödigt gods och samtidigt ha roligt...för det ÄR skoj att leka knalle för ett tag,asakul att slänga käft och få bjussa på sig själv en smula .MEN det är ju lltid roligare att vara flera.NÅN som vill hänga på?Hör av er så gör vi gemensam sak av det hele.
Gack ut i solen nu era likpälsar.

Kommentarer
Postat av: ullisar

min jobbhelg annars hade jag faktiskt kunnat tänka mig att säljas med dig! har massor som skulle kunna göra bättre nytta hos nån annan. men, tror du det blir en bra grej då? ibland rinner sånt här ut i sanden och blir bara tråkigt. håller tummar för bra arrangemang och mycket roligt att sälja! - å köpa?



ps. nu har jag fått förklaringen till rosengården jullsan skrev om också. det var inte riktigt som jag trodde ;)

2009-04-26 @ 14:50:14
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0