kom ihåg mig då.

Nu blir det spännande att se vad som hamnade på denna sida ifrån youtube ,vi har inte riktigt varit överens med varandra jag och htmlen.DET SKA VARA WINNERBÄCK,men kan lika gärna vara nåt helt annat.
Fantastiskt finstämd låt av herr W,jag är ingen jättefan av Winnerbäck som somliga i min närhet är.Men just denna har fastnat och en till med den gulliga titlen Humhum i humlegården eller nåt.
Mitt baladhjärta blir alldeles till sig av glädje över såna här fynd.Men Judasen,jag hittade inte den versionen som du presenterade för mig på balkongen på granvägen den sista sommaren med "Judas under samma tak som mamman".Vi satt där på balkongen,morsan drack lite vin och du var (är fortfarande och för evigt)så hjärtans trevlig och vi hade bara sommaren på oss för att ta adjö av varandra som lillafamljenicompactlivinglyan.Jag kommer aldrig att glömma våran sista sommar och jag minns den med vemod,glädje och lycka över att jag alltid bär med mig den känslan av mysiga stunder  av vemod.
Jag mår BRA av att få vara VEMODIG ett tag ibland,SKÖNT att få gråta en skvätt av saknad eller sorg,för att sen vandra ut som en "lite"gladare och säkrare människoapa igen.INGET FEL I ATT MINNAS ibland,OM det är GODA minnen!
GE NÅN EN (,om det så blir bara en kram ill dig själv.)KRAM IDAG.

Kommentarer
Postat av: ullisar

håller verkligen med. vemod KAN vara positivt på nåt märkligt vis. nostalgi likasamma. av det jobbiga blir man ju också starkare. om det inte är så jobbigt att man går under...



va skojigt du skrivit hos mig förresten :)



krams!

2009-04-22 @ 22:43:25
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0