IF.

Ibland önskar jag verkligen att dygnet hade åtminstonde på sommarhalvåret dubbelt så många timmar som nu.Hinner inte allt,orkar inte allt ,VILL inte allt.
Men mycket hinns med i allfall.just nu släpar jag runt en nyanställd människa på jobbet,det är ju kortvecka och av nån konstig anledning så måste vi då jobba häcken av oss så inte en endaste kund blir lidande.Oj,oj oj vad det skulle var jobbigt för vissa om dom inte fick hjälp med det vanliga.
Här hemma har avloppet tätnat (maddah kan vara orsak till det)och Håkan har gjort allt han kan under eftermiddag och kväll för att det ska lossan och det där är INGET trevligt jobb.gräsklippen skulle få arbeta för första gången i dag efter övervintring i garaget.....MEN det ville den INTE.Batteriet var slut.Jag och Oskar har satt lök och boat in jordgubbsplantorna i halm och odlingsduk,så vi ska få fina rena tidiga gubbar på furulund.OM det var nån planta som överlevde Oskars maniska letande efter djur(påhittade) i halmen,han trodde stenhårt att sdet bodde en eller två kaniner i halmbalen.
imorgon ska jag hämta Meja efter jobbet och sen saka vi till klubben med Oskar och träningstävla,grymmaste störningen för Oskar att ha Meja med sig dit....BRA! eller? Ja vi får se.
Vilken fantastisk video,bara stora vackra fartyg som påminner om min tid med pappa och hans båtar eller det var ju inte hans men det trodde ju jag.som liten tös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0