Altaneländet!!

Så här från den bästa av sidor ser den inte så eländig ut som den egentligen är. Men det är ett riktigt fuskbygge!!!
Vem som är orsak till denna byggnad är svårt att säga , men säkert äratt det inte är någon som har en endaste susning om hur man skall bedrivaen byggnation av detta slag.Inte ett enda mått är likt det andra och då har det också blivit något som är svårt att rätta till om man inte river hela eländet och just det momentet får stå över i år iallafall,men under tiden så får blommor på utsidan och vit färg på insidan försöka göra så man kan stå ut med den ett år till. Den ÄR bra att ha när regnet står som spön i backen  (man kan vara nästan ute utan att bli blöt ju )
Nu till något mycket trevligare  VÄDRET, Jag blir helt andaktligt förundrad över det helt underbara väder vi har i höst, det är ju nästan overkligt skönt och jag och vovven kan skutta omkring hela dagarna utomhus med nästan inget mer än linne och bralla.
Appropå vovven , så hittade jag inte stora delar av mitt nya land med perenner i dag på morgonen , där det låg i går fanns nästn bara ett inget (ETTHÅL) Mina stackars små babyplantor låg gråtande och sårade på marken som en bild av första världskrigets offer ,men lilla vovven såg HELT oskyldig ut , han hade inte ens sett landet i går,underligt tyckte jag men han tvärnekade hysteriskt och försökte snacka om nåt helt annat -En dag till bara sen ska ju du och jag till Åkulla och träna med Harry och Harrys valpköpare!
Snacka om att dribbla bort morsan .
En fråga bara! - VEM ANNRS HAR GRÄVT UPP MITT BABYLAND?????????? sommarens sista blommor har böjt sig för kommande vinter

Kommentarer
Postat av: ullisar

så är det ju det där med att utseendet inte är allt. fast det var kanske inte så det var menat ;)

2008-10-01 @ 16:36:51
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0