Tyckte jag såg dig Elsa-katten!!!

ELSA- KATTENNär jag rattade lilla guldklimpen hem i går kväll , så vid Järnvirke-kurvan tyckte jag att över vägen gick ju Elsa-katten , men när jag stannat och gått ur bilen och ropat och pisat en lång lång stund och ingen liten Elsa-katt ville känns vid mig så hängde jag med huvudet och gick sakta mot bil igen och tänkte att det var nog en chimär eller en very lookalikeelsa som jag sett.
Hon kanske kommer tillbaka en dag!!!!!!! ELLER?
Det kan ju inte vara som Kerstin sa att; -Har ni mycket räv så kommer du snart att hitta kattskinnet, HU NEJ!!!!!
Nu vågar jag knappt gå i skogarna runt vårt hus , ifall hon har rätt .

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ge inte upp.......!!



Jag/mina barn o jag.....hade världens finaste kisse.......



Han försvann i fem månader.......!



När vi givit upp.......Kom han tillbaka; .......



Från ingenstans.........



Kram m tankar



Kattis

2008-09-26 @ 18:59:27
Postat av: Anonym

Ge inte upp.......!!



Jag/mina barn o jag.....hade världens finaste kisse.......



Han försvann i fem månader.......!



När vi givit upp.......Kom han tillbaka; .......



Från ingenstans.........



Kram m tankar



Kattis

2008-09-26 @ 19:01:20
Postat av: pamela

Jag har inte gett upp , även om det känns som att räven kan ha tagit den lilla snälla Elsa-katten , just för att det finns en hel del såna söta djur här.Tack för dina tankar ,vem vet det kanske hjälper henne att hitta hem igen.

2008-09-26 @ 21:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0