inflyttningsfesten

Yes, den blev mycket lyckad , jag hannbli färdig med alla förberedelser och all matlagning fick faktiskt en timma över i slutändan till att bara gå och småmysa över resultatet.
Tack alla underbara människor som kom och gästade det furulundska huset i lördagskväll , tack , tusen tack till Julia och Frida som fixade pop-quizz och bordsplaceringar.
Jag var ganska så glad över att jag hade is i magen och lämnade Oskar på nattis ,han hade haft en jobbig natt annars med allt det folket,inga stora skandaler inträffade  även om Meja(barnbarn) efter den kvällen tycker att MONA är mycket hemskare än tomten(men MONA var bara lite för full) . Inget gick sönder mer än min skärm till lampan jag fick i 40-års present och det var ju Sofies fel sa Håkan , Seniltoan vart fuller och den har herrn i huset tömt idag(det låg en liten bajskorv där sade han) Alla var glada och nästan alla ringde i Söndags och tackade och speciellt tack till kocken(Jag) vilket värmde mitt hjärta nåt otroligt för den hade jag lagt ner mycket arbete och tanke på,Jättekul att få sån uppskattning)
ÄN EN GÅNG TUSEN TACK TILLER ALLA SOM GJORDE VÅR FEST TILL EN RIKTIGT LYCKAD INFLYTTNINGSFEST:::::::::::::::::

Kommentarer
Postat av: Julia

Jo, maten var ju fantastisk.... =) Och jag håller faktiskt med Meja, Mona är läskigare än jultomten..

Återigen ett BAMSETACK för den fina festen=)



Pussar&Kramar

2008-09-17 @ 09:43:13
URL: http://jultis.blogg.se/
Postat av: Monkan

Visst fasiken var det kul. Bara synd att vi fick åka hem så tidigt, Pamsan. Men som jag sa till Roffe: Det gör nog inget Pamsan brukar somna vid den tiden i alla fall. Kramar och tack

2008-09-26 @ 17:50:21
Postat av: pamsan

nädu monkan lilla pamsan somnade inte innan kl03.00 och hon somnade sist av ALLA,den du känn på den.

2008-09-26 @ 21:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0