Dataproblems

Idag har inte jag gjort så mycket mer än suttit vid en seg och sur dator, den blev segare och segare , till sist frågade jag doktor spyware hur det var titt och han hjälpte mig med att utrota 47 infektioner och mamsn var otroligt stolt över sig själv när hon upptäckte att hon och doktorn lyckats utrota dom små äckliga och surfula virusarna , så nu kör vi igen.
Oskar överlyckligför att han kom ut till stefan gemruds bur har pockat på mitt intresse hela dagen och han fick en liten tränings-stund med sin matte, vi tränade läggande under gång och han var riktigt duktig(tack Elin)
Min lilla gulliga sladddotterunge ska snart få liv i sin NKT:are och då kommer hon hem till mams lika ofta som förr(till min oerhörda glädje) så sa hon i bloggkomentaren i vartfall!
Har tagit ansvar för att räkningrna blir betalda (som vanligt) det är riktigt tråkigtmen nödvändigt och det tog sin lilla tid.
Har även servat MINgoa snälla Håkan med kaffe(han dricker ofantliga mängder under en dag) när han färdigställt får-hönshus, imorgon ska vi hämta den utvalda tuppesnuppen och hans lilla harem ,bestående av fyra små hönor av utrotnigshotad ras(fråga mig vilken? Jag kan inte svara) Var Rädda om er där ute !!!!!

Kommentarer
Postat av: ullisar

virus är beige. bort med dom bara.

2008-10-01 @ 16:42:20
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ullisar: Nu hängde inte alzeimerhjärnan med. Vad menar hon?

2008-10-01 @ 21:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0