väldigt mysigt.

Det blåste en frisk västan på juliaOskar och pamelaYes! nu har jag ålat mig upp till julias lilla söta huvud.först låg jag lugnt och fintJag älskar mitt varberg medsin fantastiska fästning!puss min älsklingVisst är det riktig kvalitetstid när man få rå om "lilla sladdbarnet Julia ett helt dygn!
Hämtade upp henne på gamla granis ,vi var och köpte tavlor till Sara som fyllde 24 i torsdags ,men vi ska dit på mat på söndag.
Sen på Julias önskan åktes det till Fästningen och museumet,jag tycker det är precis lika kul med fästningen så inte var jag svårövertalad.
På hemväg till Furulundska torpet handlade vi ,på julias önskelista stod Syd-stats-gryta och den blev god och godkänd även av Håkan som inte tycker så hemskt mycket om kryddor som vi andra efter det julia gick en promenix till mysten medan jag och älsklingen åkte till broder stefan och hämtade hem våra nya familjemedlemmar ,Herr tupp och hans harem 4 st höns.
Kaffe,godis och frukt ,Idol och sömn,frukost efter en rejält låååång sovmorgon.
Stack upp till Åkullaskogen och vandrade omkring där nån timma för att sen körahem henne,hon som blev mitt sistaste barn och som jag fortfarande tycker är inte mycket äldre än minst,MEN vilken KLOK flicka hon har utvecklats till (älskar dig lilla skolkfröken).
Ha det bästaste i kväll tillsammans med dina systrar på er farmors 80 årskalajs,hoppas ni slipper sitta bredvid Janette.

Kommentarer
Postat av: mellanbarnet

Åh så mys ni verkar ha haft.

Vad är sydstatsgryta?

Är hungrig på pepparrotssås nästa gång jag blir bjuden på käk=)

Tyckte det stod på jultisens blogg att du visst var lite svår övertalad...



Kram kram

2008-10-11 @ 16:37:18
Postat av: pamela

nej mamsen är inte svårövertalad,men vill inte veka hång.

Pepparrot var det beställt,när komma ni?

2008-10-11 @ 17:00:10
URL: http://mullenuff.blogg.se/
Postat av: sanna

japp dom har en liten Eddy som heter Zeb och jag själv har en liten griffon tik som heter Lill-stina, fast hon bor ju självklart hos mamma & Pappa nu när jag pluggar..Och tootsie har vi oxà kvar, fast hon är sjuk :(

Kram

2008-10-11 @ 19:29:30
URL: http://lillasanna.blogg.se/
Postat av: pamela

Sanna-tösen! läser du bloggen innan du svarar? om inte, gör det!pussenoch kramen till dig och din syster med mamma och pappa.

2008-10-11 @ 20:06:05
URL: http://mullenuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0