Vilket  ilandsproblem ...

Vilket  ilandsproblem jag har haft här,jag skulle inte klara mig länge utan min bil det står klart nu när den var på lagning i nästan en vecka.
När bilen normalt finns hemma alltid annars så kan den stå flera dagar utan att jag kör en endaste km med den,men vad mycket jag skulle behövt den under lagningen,Jag lovar det fanns inte mycket jag kunde göra utan den och saknaden var stooor ute på furulundska ägorna.
Nu har den flyttat hem igen ,det blev en ganska dyr historia 7015 kr,hoppas den håller sig frisk nu ett långt,långt tag så den finns i min närhet när och om jag behöver den.

Vädret är ju gudomligt skönt mellan hagelskurar och stormbyar,så mycket traskande i skogen blir det och oskar blir så himmelens uppåt,igår gick vi i 1,5 timmar+ träning i trädgården och han tackar mig med att bara vara så lycklig som en boxer kan vara.

Ikväll ska vi träningstävla i Varberg,vilket säkerligen behövs,ofta! Det ska birgitta och bisse också,skönt att inte vara själv från ingridgruppen,torsdag ska vi träna med dom andra,fast det var tänkt att jag skulle hämta det slaktade lammet hos min bror som jag inte tycker är så trevlig just nu,men lammet får jag väl hämta sen och det blir förmodligen det sista därifrån för min del.Ja jag är skitsur bla honom och jag kan vara hopplöst långsint och det står jag för ,absolut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0