ruggig!.

ruggugglaSån här känner jag mig i dag!
Precis som en rugguggla,får ingen som hels fason på frissan.................Så nu blir det klippning av när som helst,det är bara att inse att gamla kärringar inte ska ha långt hår.......SÅ det så!
Har inte någon bra dag i dag alls,känner mig tjock och obekväm med min åldrande kropp,,,,ja det kan va åldersnoja med. Ser väl ut som jag brukar.Men.............känner mig inte som jag brukar.
Sofie ringde och frågade om jag kunde laga maten till hennes 30-årskalajs på lördag....MEN SOFIE......Jag tycker kanske det var i senaste laget,du vet att jag mer än gärna tar på mig sådana uppdrag....MEN...Det är bara tre dagar till dess och jag ska träna med oskar på torsdag och tävla på lördag och det går faktiskt före denna gången,men om vi kan komma på NÅGOT lättare och inte så tidskrävande som buffe' så ska jag försöka fixa det.
Igår var jag och jultis.blogg.se och käkade på stan ,BlåDörren blev det . Dom och deras meny har inte utvecklats åt rätt håll,gräslig inredning,dålig service,inget grönt på tallriken och plockat bort salladsbordet(som för övrigt endast innehöll gurkskivor,slabbiga tomatskivor och lite isbergssallad)Den räkfyllda spättan innehöll EN RÄKA och av det blir inte den allra minsta  spätta fylld,det var faktiskt det sämsta jag ätit på långeliga tider.FY skäms...LITE bättring önskas.
MEN efter den" middagen" gick vi på jultis begäran till kusliga tornen i apelviken och en sväng vid det stora rytande havet JAG ÄLSKAR DET!!
Var på guldkorn också och fick tips om seans där i november 100 spänn kostade det ,så vi ska gå,är ju väldigt intresserad av det där ,men lite kluven när det gäller guldkorn  Men.men inte stora pengar så testa ska jag.
Blev dock väldigt full av skratt i bröstet när tanten sa att -Om ni vill ha kontakt med nån särskild så tala med dem så dom vet att det är en seans här och att ni är här,vet inte men visst lät det lite lustigt.





Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, jo det var mycket roligt sagt, jag vågade inte kolla på dig för då hade jag antagligen inte kunnat hålla mig=)

2008-10-21 @ 14:46:37
URL: http://jultis.blogg.se/
Postat av: Kattis

Precis så känner jag mig......som du beskriver! Skillnaden är; känner jämt så....suck. Ska nu spara pengar, klippa av mig långa gråa fula håret...slinga o bli en ny kvinna! För en tid...haha.....

2008-10-22 @ 16:25:24
Postat av: pamela

ja kattis inget är så bra för självkänslan som att få renovera sig ett stycke,själv ska jag sola,klippa och bli av med något kilo sen är jag fit for fight again.

2008-10-22 @ 18:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0