Glad/Inte glad.

Glad för idag: Att ha fått städat och röjt upp i garaget,så man kan sätta ner fötterna nånstans.
                        :Att oskar går så ininorden bra när vi tränar.
                       :Att jag har bästaste mannen av alla män,alltid lika glad.
                       :Att jag har underbara barn som bara vill sin mamma väl.
                      :Att det kom en skrattsalva via mejl från Lovisa,Tack från Antonia till dig.
                      :Att det är ganska skönt att leva trots ösregn och mörker utanför mitt fönster.
                     :Att jag nästan fått läst ur min bok idag nedbäddad ihop med oskar i soffan.


Inte glad för idag:
                     :Att nån ringer vid 4-5-tiden och lägger på luren när nån av oss svarar,inte kul att gå upp vid den tiden.
                     :Att Kerstin låter så lessen för att hon ska flytta och sälja Nygård.
                     :Att det inte finns några träningstävlingar i hela halland,varför?
                     
Summan av dagen blir att det positiva överväger med råge,en bra dag helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Julia

Oj, var det Olga som ringde nu igen? Ni får ju be henne lägga ner...



Skönt ändå att det glada överväger det mindre glada... Snart fyller du ju år med och får finfina presenter=)



Kramar

2008-10-15 @ 20:00:45
URL: http://jultis.blogg.se/
Postat av: Kattis

Vad glad jag blev; att Oskar " går" bra!!! Och att DU är glad.... Grattis till dig...och Oskar!



Kram; levererad med tankar



Kattis

2008-10-16 @ 15:39:10
Postat av: pamela

TACK KATTIS!

Ja han går så jättebra och vill så mycket att jag nästan blir tårögd av glädjen han visar.KRAM TILL GAMMEL-MATTE FRÅN OSKAR

2008-10-16 @ 15:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0