Utan släkt!

Jag har ett bra tag varit MYCKET besviken på den lilla klick av släkt jag har häromkring,och det har gnagt stora hål i min själ och i mitt hjärta.
Min blogg är en sorts dagbok för mig och ett sätt tt få skriva av mig, men det får man kanske inte göra.I lördags hade jag en sån där dålig dag då allt gammalt kom upp till ytan och var kollosalt besviken på en hel del av människor som betytt mycket för mig och som jag alltid ställt upp för, därför luftade jag mina tankar----------men vad mycket skit jag fick av dom som skulle stått mig nära i ett normalt släktskap.
Jag raderade den bloggtanken för deras skull ,borde kanske inte gjort det för det känns inte bra nu.
Jag vet numera var ni står och var dom som respekterar mig står så adjö och ha det så bra ni bara kan ,jag talade bara om sanningen och den kan vara svår att tugga i sig ibland.
Nu har jag inte lämnat ut någon och kommer i fortsättningen bara att lägga MIN energi på dom människor som förtjänar det.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej hej :)

Ja det var en härlig semester men nu är man hemma i kalla sverige igen.. Kramis

2008-10-14 @ 11:06:11
URL: http://lillasoffi.blogg.se/
Postat av: Anonym

det verkar vara så mycket tjafs på andra sidan släkten hos er just nu att jag inte fattar hur dom orkar? fast det kanske inte är just det du refererar till just nu... :(



hursomhaver: va fint du skriver om din Julia-förlossning! blev alldeles sådär orolig i magen och hoppades det skulle gå bra, trots att jag vet att det gjorde det, och är tjugotvå år sen det hände!



tjo!





ps. som svar på din kommentar hos mig: det jag menar med "lättläst" är inte simpelt språk, utan måsteläsahelabokeniettnafsfördetärsåjäklabra! och berör (såklart!). och det gör dom författare jag rekommenderade. och hur många som helst till som fått nobels litteraturpris! lovar!

2008-10-19 @ 22:10:15
Postat av: ullisen

bloggesse trollar bort våra namn! :(

2008-10-19 @ 22:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0