TACK ungar med respektive för en underbart oförglömlig helg på GHOTIA TOWER

Hemma igen efter en mycket trevlig och fullavskratthelg med det bästaste i MITT liv (om man undantar dom fina döttrarna med resp.ochbarnbarn)Håkan tror inte hissen ska hålla så länge, den går ju SÅÅÅÅ fort!klarrt! duktig vovve!Bilderna får tala!!! Vi (jag)startade dagen medSÅÅ törstig !VILKET RUM!!!!utsikt från Gothia Tower rum;1239att lägga ett lååångt spår åt oskar ,så han skulle vara lite trött när han skulle installera sig hos kristina och olle natten till Lördag,vi skulle ju sova över på Gothia Tower (inflyttningspresent från pamela-barnen)Håkan tror inte hissen ska hålla så länge, den går ju SÅÅÅÅ fort!l.14.00 checkade vi in i rum 1239,VILKET RUM!!! Håkan tog sin förstaste öl just i det ögonblicket och jag var inte långt efter med rödtjutet.Sen var hungern en påstötande gäst och jag hade laddat för västsveriges bästa räkmacka i en vecka ungefär , så det var ju bara att lyda sinnena och åkahemskaste hissen till heaven 23 ,ja ni ser själva. Sen vart vi lite trötta och satt och degade lite på rumet ,när äldsta dotter Sofie ringde och undrade vad vi skulle hitta på ? Glömde !!!Vi var på Universeum , vilket fint ställe! imellan där och på mingling (konstigaste sevitrisen i stan) och åt oss rejält mätta på minglingmat. Jo, när Sofie fick höra att vi tittade på postkodmillionären  Sa hon (med lätt desperat röst) NÄÄÄÄÄ MAMMMA! NI ska väl inte sitta där !-UT med er !: OKEY ,När svärson Ragge talat om vad vi ev. skulle kunna hitta på så vaknade vi till liv och JÄDRANS vad vi höll i gång hela natten lång!!Värsta räkmackan,165kr dyr-ja, men fanastiskt god!!KUNG i baren!ja,jaHåkan , som när vi åkte upp såg ut som att han skulle på sin egen avrättnig gjorde en helomvändning och jag tror bitvis att han tyckte det var hemskt mycket roligare än vad jag tyckte24 st fick min älskling i sig på10 timmarhajar och ungar,UniverseumHA;HA;HA;HA HI;HI;HI PIM-PIM stolarna VAR tunga och Håkan hade stortskoskav,förlåt!.V var i pianobaren mestadels(underbart ställe ,med mycket skicklig pianist och sångare) och på 23:e våningen,Vid 01.00 hade mamsen fått ont i skallen och behövde omedelbart en säng att luta huvudet mot,MEN då var inte Håkan klar med natten,men hankom ganska snart och la sig vid sidan om sin pamsa.
Vi vaknade kl 08.00 Duch, cigg och på väg till den omtalade frukosten.
Det var verkligen en FRUKOST ,Helt förvirrad blev jag av all mat överallt!!ÅT och ÅT massa olika pålägg och röror (enbrödskiva,försyns skull) Håkan ville ha mer kaffe och jag gick för att hämta,när jag upptäcker ATT DET FANNS JU MASSA VARMRÄTTER OCKSÅ( typ KÖTTBULLAR;PRINSKORVM:M Ja,då fick jag ju släpa mig ditbort också och äta det med Hmn! BACON!!!
Vi checkade ut kl 11.00 och slank in på LIseberg Håkan hade skoskav Var ganska trött efter sina 24 öl igår och därmed inte så PÅ, men mamse tog lotter och vann massa grejer (somHåkan fick bära) Bla: Två Pim-Pimstolar som var ganska tunga för en skoskavsdrabbad Håkan med en skadeglatt hysterisktskrattande pamela.
Vi var hemma vid tvåtiden och hämtade sonen(OSKAR) på vägen(somjag längtade efter honom i natt när jag vaknade)
Stakars Oskar ! När jag öppnade luckan för honom ,hoppade han rätt in i den stängda burluckan ,. HAN ville verkligen inte bli kvar igen!!
Tillsist! TACK UNGAR OCH ALLA INBLANDADE! DET blev en helt undrbart rolig fantastisk och underhållande helg med Håkan  tack vare eroch Håkan.
DET HÄR får ni gärna göra om.Det var nära att han svingade till mig med Pim-Pim (jag skratta så tårarna rann)Han inser att det är ganska kul att åka utombys!Hemma ien,underbart att komma bort ,men hemma bäst!

Kommentarer
Postat av: maddah

Åh så glad jag blir över att ni hade det bästaste=)

Tänk om alla hade vett att uppskatta sina specialdesignade presenter från sina barn.

Kram

2008-10-04 @ 22:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0