SOFIE DAHLIN! GRATTIS MIN DOTTER ! 30 ÅR i dag

Tänk att det gått 30 år sen jag blev mamma till dig lilla Sofie,nu är du själv mamma till mina barnbarn dom sötaste i världen, TIRA OCH MEJA,du har den bästa gubbe man kan tänka sig och jag vet att du är lycklig i ditt liv med dom som står dig närmst.
Du var en underbart snäll men busig liten flicka,ungefär som Meja är idag,så godhjärtad och mammas lilla hjälpreda när madelene kommit till världen och senare när lilla julia såg dagens ljus,så var du enormt duktig med att passa henne och hjälpa mig med sånt som du kunde hjälpa till med.Jag är så stolt och lycklig över att du valde att bli min dotter,över att du nu är min kompis och att jag får vara din rådgivare när du behöver råd av gamla morsan,stolt över att du gett mig dessa underbart fina barnbarn,att du har det bra,att du och din familj har ett vackert hus inrett med mycket god smak och känsla,helt enkelt vill jag bara säga ,JAG ÄLSKAR DIG OCH ÖNSKAR DIG EN UNDERBAR FÖDELSEDAG I HOP MED DIN FINA FAMILJ.GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS SOFIE PÅ 30 -ÅRSDAGEN:
VI KOMMER PÅ LÖRDAG HELA KLANEN OCH ÄTER OCH FESTAR (MOSSAN TAR MED BRÖDET)//KRAM MAMMA 
sofie och ragge sommaren 20082 månader gammal och såå söt och krullhårig december 1978sur på pottanstumpansofie och kajsa hon ar faktiskt ridit en gång i tiden när mamman hade maktenandra julen för sofie och en höggravid mammasofie som nybliven storasyster åt madde2 år

Kommentarer
Postat av: maddah

Hon är ganska lik en annan liten tös som jag känner=)

Är det en moncichi som hon fått i julklapp?

Kram

2008-10-23 @ 20:58:45
Postat av: maddah

Även vissa likheter med skorpan lejonhjärta på ena bilden.

2008-10-23 @ 20:59:38
Postat av: mamma

Ja, en moncichi är det!

2008-10-24 @ 07:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0