idag skulle jag legat kvar och surat i sängen........................................

Vaknade sur och grinig,måste haft en dålig natts sömn eller besök av nån demon, och sån var jag resten av dagen . Har ingen aning om VARFÖR jag var så irriterad och tjurig.
Talte om för min glade håkan att sån HÄR är jag idag ,MEN han var som vanligt glad HELA dagen ,FANTASTISKT .
TRÖTT;TRÖTT OCH i KOMBINATION MEDirritation ; SURHET,och en stor dos självupptagenhet plussa på med SJÄLVÖMKAN så har ni hela kittet av en SUR-SUR PAMSA.
Fattar inte varför!!!!
 Men nu är jag nog tillbaks i mitt normala jag igen.
SNÄLLA ; - LÅT inte detta bli en vanlig företeelse, PLEASE.

Kommentarer
Postat av: maddah

varför har du strykt över hela texten?

2008-10-02 @ 21:36:39
Postat av: mamsebams

jag har använt genomstruken text för att jag var så sur

2008-10-02 @ 22:09:27
Postat av: sanna

hehe, nagon vaknade nog pà fel sida :P hur är allt annars Pamela?

Kramar sanna

2008-10-03 @ 17:17:03
URL: http://lillasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0