Grodor och paddor!

vanlig svensk grodapilgiftsgrodaFör att citera en känd kille.MARK TWAIN;"om man måste äta upp två grodor,börja med den stora"
Och det är det jag närmar mig nu när frukten av mitt anmälande till lydnadstävlingar börjar närma sig sitt mål,jag äter den stora grodan(FALKENBERG;HEMMAPLAN)först och den lilla grodan (oskarström,om en vecka).
Än så länge känns det helt ok,men jag känner jumig själv efter många,många år att när det verkligen börjar närma sig så BLIR jag nervös.....,borde gå en kurs eller flera i tävlingspsykologi och egen pepping och focusering.
Jag vet ju att oskar kan alla moment kanonbra och det kommer säkert att bli bra,får bara inte glömma att endast focusera på honom och inget annat,jo på oss naturligtvis och b ara gå in för att nuuu ska VI ha kul ihop.Nu låter det väl som om jag verkligen peppar mg OCH det gör jag med.
Och har jag bara ätit den STORA grodan så slinker nog den lilla ner avbara farten!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0