GÖTEBORG- nu kommer pamela snart!!!!!!

Nu är det bara ett och ett halvt dygn kvar till vi , JAG OCH MIN FINE HÅKAN SKA UT PÅ KÄRLEKSWEEKEND,MÅTTE HAN INTE SMYGLÄSA !
I inflyttningsprecent från mina tre döttrar med resp, fick vi en hotellnatt inkl stor frukost på Gotia tower och ettusen kronor att spendera på mat och universeum + lite till. Ska bli helt underbart och det är INTE ofta man får med sig Håkan utombys!
Göteborg ÄR min stad ,var där mycke,mycke med min älskade pappa ,han var sjöman (ELEKTRIKER OCH MASKINIST) odom enda gånger man träffade honom var när dom STOOOORA STOOORA fartygen låg i hamn i just Göteborg. Jag var bara nio år första gången jag själv åkte tåg från Varberg till Göteborg  och tog taxi från centralen ut till frihamnen(det var oftast där dom la till) Vilket äventyr det var och såååå lycklig jag var för att få träffa pappa Bosse efter flera månaders flitigt brev-växlande. Och vad det kändes i bröstet när jag såg min pappa, han var så fin där han stog vid rellingen och vinkade. Jag älskade min pappa mycket (men det gjorde inte mamma)
Det var hur spännande som helst , varje gång var ett äventyr och alla ombord tyckte verkligen det var roligt när vi jag och min bror kom.
När vi inte bodde på båten så bodde vi på ungkarlshotell i göteborg (lika spännande det). Kan än i dag blixtsnabbt rewinda mig tillbaka i tiden när jag känner doften av nyvakad stad i näsborrarna(nybakat bröd , avgaser,och litenattsuddslukt)
JAG ÄLSKAR DEN STADEN OCH NU KOMMER JAG!!!!!
FINNS MÅNGA BERÄTTELSER SOM HÄRRÖR SIG TLL GÖTEBORG(KÄRLEKAR SORG SAKNAD VEMOD = MEN MER OM DET EN ANNAN GÅNG)

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ha en UNDERBAR kärleksweekend med din kärlek....

Kram

2008-10-02 @ 09:01:31
Postat av: mamsebams

Kattis;TACK ,ska verkligen koppla av ,äta världsberömdaste godaste räkmackorna i sky-baren och bara njuta av utsikten över underbara fina götet.

2008-10-02 @ 09:22:58
Postat av: Håkan

hah vaddå kärleksweekend?

Vi skall ju bara sova och kolla på TV, är för övrigt enbart det sängen skall användas till.

2008-10-02 @ 21:39:47
Postat av: maddah

Hoppas att ni får bästaste helgen, något som jag tror att ni båda verkligen behöver.

Kanske kan reka läget och komma med en utvärdering till mig och nissen om vi någongång kommer dit.



Kram älskar dig

2008-10-02 @ 21:41:17
Postat av: mamsebams

Nisse!!!:Försök inte lura mig gosse ,inga konster här, han vill ju bara va som du,bara va en MAN.

OBIDOOOOOOOOOOOOOOOO

2008-10-02 @ 22:23:24
Postat av: Håkan

Vaddå nisse?

2008-10-03 @ 18:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0