död eller levande

SOM det regnade och blåste i ottan och fram till middag,vatten i källaren,vatten i hela trädgården(värstaste insjön),så förmiddagen ägnade jag och resten åt att titta på tv och bara,bara slappa inte ens Oskar hade någonsomhelst lust att sticka ut nosen. Vid ettiden tyckte vi dock att måttet vila var rågat och gav oss ut på bilresa,ästad,kalvsjön,skärskönn på span efter stoltaste svampen fjällskivlingen men av den såg vi intet alls.
Styrde kosan till roggert,ringde men fick inget svar åkte dit iallafall,jo dom var hemma men käre vänner vad dom var trötta och rufsiga och då var klockan ändå tre,vi fikade och ät räkmacka,sen handlade vi mat till middag -pamela=fisk.Håkan=entrecot,åt och ut på promenad.
När vi åkte hem från affären tyckte Håkan ,han såg elsa ,vände men det var inte hon jag kände att jag måste få visshet i vart hon tagit vägen ,så ut i skogen längs rävens stigar för att ev, kunna hitta elsa -skinnet .
Men medan jag gick där och spanade så tänkte jag så här; Tänk om elsa-katten blivit kär i raskens-räven och gått och gift sig med honom och till våren kommer hon och presenterar sina och raskens små bäbisar, visst vore det ett bra slut på sagan elsa ivarjefall tycker jag den pamelavertionen av micke-mollegrejen känns bra.
Så vill jag att det är.

Kommentarer
Postat av: sanna

hej pamela :)

Klart att jag ska hälsa dom, sofie är här och hälsar pà mej nu, sà ska genast krama henne frân dej :) Mamma & Pappa kommer och hälsar pà om 2 veckor! Gissa vem som har köpt en liten griffon tik & hane igen?

Kramar sanna

2008-10-05 @ 19:34:21
URL: http://lillasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0