Vill ha.

Idag när jag kollade lediga jobb i platsbanken såg jag ett som jag VERKLIGEN vill ha.Efter många långa år utan hästarna så måste erkännas att jag saknar oerhört mycket dessa underbara djur.
Jobbet som är ledigt är en anställning som fritidspedagog/fritidsledare på frillesås ridklubb där det ska startas upp en ny verksamhet med barn och hästar.JA,JAG är som klippt och skuren för denna uppgift.Jag och lillpälsen julia var ridlägerledare om somrarna i slöinge ett par år(julia var mer)och det var verkligen stimulerande att hålla på med barn och hästar för att barn verkligen älskar dom små goa djuren och många roliga minnen har jag från den tiden,många roliga kommentarer från små ponny-flickor och pojkar för att inte glömma hur roligt vi hade som ledde denna lilla förvirrade skara små barn(och stora gubbar och gummor).
Jag har sökt tjänsten som i nuläget bara är 60 procent,coh hoppas,hoppas att jag får komma på intervju så att jag kan överbevisa för dom att jag har all den kunskap och erfarenhet som behövs för detta arbete.Håll tummarna,snälla.

Kommentarer
Postat av: Lillpälsen

Jag håller så hårt att dom domnar av!! När är sistaste ansökningsdagen? När hör dom av sig?



Visst hade vi skitkul på lägerna=) Många skratt blev det!



Hej då Antonia=)

2008-11-18 @ 13:27:39
URL: http://jultis.blogg.se/
Postat av: antonia

nu får lillpälsen hålla dom jättelänge ansökan går ut i mitten av december.kramsmams

2008-11-18 @ 14:30:02
Postat av: mellanpälsen

Åh så kul håller också tummarna så att de är helt blå och kalla=)



Krma

2008-11-18 @ 17:38:17
Postat av: mammapälsen

Mellanpälsen får ta på vantarna,det är långt kvar!

mamskrams

2008-11-18 @ 17:58:20
Postat av: hedbertspälsen

åh!! jag håller också tummar! sicket drömjobb!!

2008-11-22 @ 22:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0