En dag på stranden och på Gekås.

I dag var det dags för träff med Agneta och till Oskars stora,stora glädje......Elsa,som ju är Oskars stora kärlek om än inte helt besvarad.Vädret....mycket snack om vädret blir det ibland....var fantastiskt fint och skönt,vi gick ute på Norra näs yttersta uddar,ibland på håll i sällskap med dom vilda mufflonfåren,glad var jag för att inte Oskar fick nån direkt vittring på dom,för isåfall hade han nog dragit efter dom,men han hade ju fullt upp med att irritera och reta Elsa när hon hittat sina strandfynd,bestående av petflaskor,plastdunkar och bärvänliga pinnar.
Vi var ute i nästan två timmar och vandrade vid ett hav med små lugna vågor och en lätt bris i våra vinterbleka fejor,men SKÖNT var det.
Efter det åkte vi till Ingrid,vår PT,för upphämtning och vidare transport till Gekås.Det var min lyckodag,hittade direkt en parkering som inte var två kilometer i från varuhuset,ja,jag är lat.........Väl inne i ett relativt folktomt Gekå så strosade vi runt och hittade både det ena och det tredje,men jag får dit iomorgon med för en skjorta till Håkan blev en aningens för stor ,han ska ju alltid ha så stora så han kan hålla armarna framför sig i en underlig pose',så som han aldrig ser ut annars,"annars är dom för små".Men detta ex var till två Håkan så byte i morgon(och då kan jag ju hitta ändå mera braiga grejer).Jag misslyckades med nedladdning av fler bilder hit,så två är allt ni får idag/lev välnovembersoligtElsa-puddingen

Kommentarer
Postat av: Julia

Sikken mysig dag du har haft=) Hoppas du mår lite bättre idag... Pratat med Sofie?



Kramar!

2008-11-13 @ 22:27:47
Postat av: maddah

ja låter verkligen mys, elsa ser lite surmulen ut=)

Kram

2008-11-13 @ 22:41:33
Postat av: Åsa

Det ser ju hur härligt ut som helst. Havet, fint väder och en tjej kompis - vad kan man mer begära?

2008-11-13 @ 22:47:11
Postat av: ullisen

vilket alldeles underbart foto på vovve!! verkligt skitjeflabra måste jag säga!!

2008-11-13 @ 23:37:54
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: mamma

JULIA:Bättre nu,har inte ännu pratat med Sofie.

MADDAH:Jo,det var mys,och Elsa var just där så glad att se mig och tvingad att sitta still för fotots skull,därav lite surmulen uppsyn.

ÅSA:Jag håller med,fantaastiskt fin dag.

ULLISAR:Skitjeflabra TACK!

2008-11-14 @ 07:25:52
Postat av: Kattis

Vilka läckra bilder! Ha en fin helg!

2008-11-14 @ 09:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0