träningsvärk

Fredag kväll och middagen står i ugnen(kassler med champignonsås,ris och sallad).Har arbetat för Coors två dagar ,flyttstädning och byggstädning.Shit vilka bostäder dom bygger i staden varberg,kostar "bara" tre millioner i insats(småflis),men vika fina lägenheter,känns nästan som om man skulle behöva betala för att städa där.
Kul att få arbeta lite igen ,Gittan var som gittan var innan (gillar)Kändes ok att hon ville ha med mig å bygget,men vad trött jag var i går och i dag,somnade kl 18.00 igårkväll för att studsa upp i ottan idag,nåja....studsade kanske inte så mycket,men upp kom jag.
Imorgon ska det tävlas lydnad i varberg och på söndag appell i samma stads hundklubb,resultatet av dessa tävlingar kanske ni aldrig får reda på om jag inte vill tala om,men shit happiness.
Mina små,kanske inte rätt ord,men mina yngsta döttrar åkte till ÖREBRO i går för att vara hjälpande hand vid öppnande av nytt varuhus(netonnet) i svampstad,dom har kommit fram lyckeligen och en liten kommentar på deras bloggar har synts så mamman är nöjd och glad.
Skulle önska att dom fick tid att besöka kyrkogården i Örebro för att lägga en blomma eller sätta ett ljus på min pappas grav,det är inte ofte jag kan ta mig dit även om jag vet att drufsan(min syster)går dit så hade det känts bra om pappa Bosse fått besök av sina barnbarn med en hälsning från Lusken.

Kommentarer
Postat av: ullisar

kan inte låta bli att vara lite nyfiken och fråga, var var detta nånstans? på snidaregatan kanske? eller nere vid monark? som du jobbade alltså!

2008-11-30 @ 23:01:58
Postat av: pam

Ullisar:Fråga aldrig var pamsan varit,för här är kvinnan som in te vet vad gatorna heter i sin stad förutom v.vall då.Kan kanske vara snidargatan om den ligger på övre delen av kvantumparkeringen bredvid cykelafär.

2008-12-01 @ 06:05:46
Postat av: ullrika

jupp det är den! är jättenyfiken på dom lägenheterna! dom va fina va? men tydligen står det en osåld. lite trist läge för dom att få den såld nu... men. fina är dom väl? havsutsikt kanske t o m?

2008-12-01 @ 12:15:38
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Pamelan

ULLISAR:Havsutsikt=JA...Men även utsikt in i angränsande hus lägenheter.Bästaste utsikten finns dock på fjärde våning...MAN SER FÄSTNINGEN OCH HAVET från sängen när man vaknar.Kan det bli bättre?

Faktiskt skitsnygga lägenheter ingen är den andra lik och om jag hörde rätt i dag så är nog alla sålda fast dom har ju visningar än så kanske det finns en ledig till Hedbergarna.

2008-12-01 @ 17:56:20
Postat av: ullisar

hahaha! njä. ont om trädgård att släppa månsar i på fjärde våning va ;)

2008-12-03 @ 00:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0