tips! om bloggstatestiken.

min sidstatestik säger mig att "skriv otäcka sanningar",så får du ett rejält uppsving på statestiken.
Kanske nåt att tänka på ,röra om i skitig byk är ju alltid av intresse,även för folk som normalt aldrig tittar in eller hör av sig.
Näväl ,jag är ingen elak människa och har inte för avsikt att skriva elakheter om nån heller utan enbart använda min blogg för mitt eget höga nöjes skull och skriva dittan och dattan,bara för att jag tycker det är kul att skriva,menibland kan det komma en mening som inte uppskattas av alla.
Men så slätstruken är jag inte så jag böjer mig inför andras åsikter om min blogg.
Det är ju valfritt att titta och komentera mina inlägg.Puss å kram...Blogga på gott folk och skriv gärna inlägg hos mig,det är alltid uppskattat/kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det stavas statistik;)

2008-11-03 @ 14:34:33
Postat av: Anonym

Men ursäkta mig om jag gjort ett stavfel fröken anonym,förövrigt är anonyma komentarer fegstämplade i denna blogg

2008-11-03 @ 15:27:21
Postat av: Kattis

Förstår noll ovan?? Vad menar du?



Du kan spärra; kräva adress o alias.......på de som skriver i bloggen!



Fixa det. Krav på ID från intresserade/besökare ; som har " synpunkter" eller vill göra inlägg..........



Det går att ordna. Så slipper du alla oseriösa, anonyma och fega!!!



Kattis

2008-11-03 @ 20:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0