SNÖ!

Så fint det var i dag när jag släpade mig upp vid kvartifem-tiden,underbart vackert ,(det lilla man såg då),en helt sakral omgivning fanns utanför dörren och jag blir så lycklig.Det är och blir så ljust och fint i ett förövrigt mörkt och dystert landskap(just nu i mörkaste november).Oskar satte ner sina tassar lite försiktigt,han har nog glömt vad detta var förnågot  kallt och vitt som låg utmed marken.Han är förövrigt ingen morgonhund,sover gärna länge och tungt men detta tror jag eller vet att han uppskattar,skitkul med race i kall och snötäckt omgivning.

Så idag  blir det dubbdäck på,men det ÄR urjobbigt att byta själv,så jag delegerar gärna ut det till någon i min omgivning,ha.

Igår var det dags för SEANS,spännande som katten.Meningen var att jag och mina tre döttrar skulle gått tillsammans,men maddah jobbade så det blev jag ,sofie,lillpälsen och kompis monica.Som vanligt var jag några minuter för sen ,men det erkänner jag inte.Jag har alltid varit intresserad av andevärlden , nja inte fanatiskt på något vis utan lite sökande har haft ett par -tre upplevelser som jag inte funnit någon naturlig förklaring till+en näradödenupplevelse under en operation fr flertalet år sen,så det är utan tvekan intressant och jag håller alla dörrar öppna.Mina döttrar har också ett intrsse för det övernaturliga och då speciell efter min mammas död(deras mormor),har dom velat gå på seans för att om möjligt få något litet tecken från mormor.Japp ,hittade denna seans hos guldkorn och måste ärligt säga att jag inte trodde så mycket på denna kvinnas seriösitet.Ivilketfall så hade jag ju min tarotkortsläggande vän monica med mig och vissa saker mediet sa och gjorde ,det köper jag men just den delen med att anhöriga talade genom henne,det var alltför genomskinligt för att lura pamela med.
Oavsett hade vi en trevlig och intressant stund,men nästa seans ska jag se till att sen blir med erkänt duktigt medie typ lilla engelska tanten som jag träffat en gång innan.
21 november2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0