hjälp!

nyköpta springern skulle sättas fast i farfarscyklen nu idag för att kunna cykla med oskar så han får lite konditionsträning när hans mate inte riktigt orkar springa omkring som en skållad råtta i skog och mark hela dagarna.Tycker det verkar som en bra ide att cykla med honom,men det går ju inte utan springer för vi kommer inte så långt innan han försöker bita ihjäl däcken och matten rasar av cyklen,inte kuligt alls.
MEN nu till problemet......HUR I HELA VÄRLDEN MONTERAR MAN FAST DEN?....Det finns ingen bruksanvisning med och hur jag än gör så ser det inte klokt ut....OCH:::: Det ÄR svinkallt om fingrarna och så började det hagla småsten,det var då jag gav upp ....För en stund i varjefall,speciellt när jag inte heller hade några sockar på mig i Håkans träskor och kände att nu får det vara nog..in i värmen...tycka synd om mig en stund....För att med nytt hopp återgå till eländet när jag har sockar,vantar och lite distans till problemet.
OM...Nån nu skulle läsa detta och kan hjälpa mig med en liten ledtråd,så hemskt gärna säg mig hur.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med själva monterandet. Jag förstår inte hur du törs? Det är ju förenat med livsfara - att cykla med en däck anfallande boxer. Här har äventyret slutat utanför huset när cykeln skulle tas fram. Var får de all energi ifrån? Den kvällen vi försökte cykla så underhöll vi hela gatan, det var inte meningen men det bjuder vi på!

2008-11-17 @ 19:37:10
Postat av: emilia

Ojj sånt där e jag inte bra på :) hahah. Hur har ni annars det i lilla stugan? och vad gör du på dagarna? Nu går det ju snart mot jultider och det blir ju mysigt. Men själv får man sitta och glo i Paris helt ensam. Fast lite spännande e det ju också. Ni får ha det jättebra och tag hand om er i kylan. Kram E

2008-11-17 @ 22:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0