En helt vanlig söndag.

Vaknade vid åttatiden bredvid mina mest älskade män.....Håkan och Oskar,dom hade inte riktigt samma sovstil,Håkan på rygg med öppen mun och konstiga ljud från densamma,Oskar med alla benen i luften och läpparna utsläppta på täcket,MEN båda var vackra på sitt vis!
Jag var som vanligt hungrig så fort jag slog upp mina bruna och fixade frukost vilket brukar vara Håkans uppgift på söndagar,MEN jag var som sagt hungrig.Stekte ägg till hjärtat och äggröra till mig,satte på kaffe och gjorde boysen uppmärksamma på att furulundska huset nu serverade frukosten.
Vi softade lite vid tv.n och sen tog vi med kaffe och reste iväg till ullared ,Nu hade Håkan blivit hungrig igen och diskutionerna gick höga om närbutikens räkpinne eller stantonsmiddag,Han var otroligt anti idag så det krävdes MYCKET övertalning innan han gick med in på stantons,där jag beställde en räksallad och motstridiga herrn tog en snitzel med pomfrites.Efter det åkte vi till välbekanta skogar i källsjö,jag la ett spår åt oskar och medan det låg och vilade sig så åkte vi till mina underbara gamla grannar Annika och Kjell  fikade en timma(Kjell skulle baka kardemummaskorpor i kväll när Annika jobbarOch hade satt embryot till degen:Visst är dom gulliga?)
Sen tog vi oskar på en promenad och spårträning .
Omn jag sammanfattar detta rätt,så hade vi ännu en skön och rolig dag tillsammans och nu har lilla hjärtat somnat i soffan och jag oskar ska srax lägga våra söta huvuden på pudan och natta in.
FÖRESTEN SER NI VAD FOTOT FÖRESTÄLLER? INTE????????????? JO EN UPPÅTGÅENDE MÅNSKÄRVA.OJ,så bra det blidde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0