det gick åt helsingfors!

Om nån undrar så gick tävlandet i dag käpprätt åt skogen,Oskar var underbart olydig och odräglig,ville absolut inget alls förutom att göra tvärtemot vad den svettigare och svettigare matten ville.Drog naturligtvis första startnummer och hann inte värma upp killen som behöver en mils uppvärmning.
Dagens glädjeämne  och behållning var att killen låg platsen sen tog det roliga slut,........VI BLEV ABSOLUT SIST.
Men vi tar nya tag och går ut i morgon med helt nya förväntningar vad resultatet av de blir får ni faktiskt vänta på.
Efter tävlingen i dag åkte jag och Maria och la två LÅÅnga spår i grimetonskogen åt Oskar och Rosso,Faktiskt så gick Oskar kanonbra ,kanske han hade lite dåligt samvete,Han kom tillockmed till mig och gav mig pinnarna.
Rossos spår låg i enochenhalvtimma och jag var inte med när han knallade ut sitt,men det hade gåt bra sa Maria per telefon senare och summan av kardemumman bliver dock detta;Oskar ÄR duktig om hans matte är lugn och stabil,Rosso ÄR ju en urduktig kille.
Så people önska mig lycka till imorgon och jag kommer icke att tacka,för vidskepligheten är katastrofalt hög här i furulundska huset./out and over/pamela

Kommentarer
Postat av: Åsa

LYCKA TILL LYCKA TILL LYCKA TILL LYCKA TILL LYCKA TILL LYCKA TILL LYCKA TILL.............

2008-11-29 @ 20:04:15
Postat av: Kattis

Lycka Till! Ska hålla tummarna så hårt så hårt för dig och kung Oskar!! Stor kram till er BÅDA!

2008-11-29 @ 23:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0